Poradenství ve výživě

Naše poradenství je určeno pro všechny osoby bez jakéhokoliv omezení:

  • osoby bez zdravotních komplikací
    (redukce tělesného tuku, navýšení svalové hmoty, úprava životosprávy)
  • osoby se zdravotním omezením (viz. níže Výživa v nemoci)
  • sportovce
  • děti
  • těhotné maminky
  • osoby s časově náročným zaměstnáním (manageři, obchodníci, směnný provoz…)

Specializujeme se zejména na výživu ve spojitosti s onemocněními, jako je:

  • celiakie
  • diabetes
  • idiopatické střevní záněty
  • DNA (uratická artritida)
  • onkologická onemocnění
  • potravinové intolerance a alergie
  • Crohnova nemoc
  • ulcerózní kolitida
  • a další

Mimo nutriční poradenství vám nabízíme účinné zdravé hubnutí pomocí bílkovinné diety PROTISSIMO. Více informací se dozvíte zde.

Výživa tak trochu jinak

Správná strava a vhodně nastavený a vyvážený jídelníček tvoří  70 % úspěchu.  My na to myslíme, a proto součástí našich služeb je i výživové poradenství, které u nás můžete využít.

Výživové poradenství má za úkol naučit předcházet zdravotním potížím pramenící nejčastěji z důvodu nadváhy a obezity (vysoký krevní tlak, vysoká hladina cholesterolu – LDL frakce a glyceridů, diabetes mellitus II. typu, vysoká hladina kyseliny močové).  Samozřejmě však velký vliv má také po estetické stránce. Neboli pro pocit CÍTIT SE DOBŘE!

Avšak výživové poradenství mohou absolvovat všichni, kteří sice nemají nadváhu, ale chtěli by se naučit stravovat vhodněji  a naučit se orientovat v sortimentu potravin. Vhodné je také pro sportovce, těhotné ženy, či pro osoby se specifickými zdravotními potížemi (celiakie…).

Celý systém výživového poradenství u nás je postaven na přesné analýze přístrojem InBody, který zjistí  minimální denní  kalorickou hodnotu (metabolizmus) a doporučí energetický příjem.

A samozřejmě  záleží na Vás, jestli si necháte od nás vypracovat odborně sestavený výživový plán (součástí je i individuální jídelníček), nebo si jej sestavíte sami. Vodítkem Vám může být denní rozložení živin do 5-ti dávek.

Pravidelný a vyvážený příjem potravin se brzy ukáže na snížení množství útrobního tělesného tuku a samozřejmě na celkové redukci tuku.  Avšak mimo denní energetickou potřebu je také důležité naučit se vhodně nakupovat a umět vybírat vhodnější alternativy potravin za méně vhodné. Potravinová pyramida nám může být dalším z pomocníků, abychom nejedli jednostranně a stereotypně. Je třeba  jíst všechny potravinové skupiny, ale dbát na množství potraviny, dále na její kvalitu a složení.


Pravidelný a vyvážený příjem potravin se brzy ukáže na snížení množství útrobního tělesného tuku a samozřejmě na celkové redukci tuku.  Avšak mimo denní energetickou potřebu je také důležité naučit se vhodně nakupovat a umět vybírat vhodnější alternativy